Lehed

laupäev, 26. märts 2016

Midagi teistmoodi - kosmilised munad


Munadepüha eel leiab kõiksugu häid ideid ja nippe, kuidas munadepühal mune kaunistada. Osad jäävad traditsiooniliste värvimisvõtete juurde, osad aga soovivad katsetada midagi uut. Ideid on tohutult - kergematest kleepimisvõtetest kuni ülipeente maalimistöödeni.

Mina mõtlesin see aasta proovida teha kosmilisi mune. Kuna ma seda lehekülge üles ei leidnudki, kus ma algselt neid mune nägin, siis tegelikult ei teagi mis värvidega need värvitud olid. Ma eeldasin, et akrüülvärvidega. Ja kuna akrüülid ei sobi toiduga kokku, siis tuli poest osta kunstmunad. Kuigi mulle tundus, et kusagilt lipsas ka läbi, et akrüülvärvid võib asendada toiduvärvidega. Siis võib ju valgeid keedumune julgelt avakosmoseks muuta!


Kosmiliste munade tegemine on iseenesest ülilihtne. Vaja musta, valget, lillat (või ise segada), helesinist ja kuldset (või ookrit) akrüülvärvi.


Esmalt munad võõbata mustaks ja lasta korralikult ära kuivada.


Seejärel kanda laikudena lillat, helesinist ja valget. Alles siis teha kuldsega üksikud träpsud.


Kõige lõpetuseks tuleb tugeva pintsli või hambaharja abil pihustada valget värvi munale, et tekiks justkui tähtedest linnutee.


Kes soovib võib lõpetuseks munad lakiga üle võõbata.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar