Lehed

kolmapäev, 7. september 2011

Käed saviseks


Sügis on hea algus õpinguteks, koolitusteks, enesetäiendusteks jne. Otsustasin minagi, et hakkaks iga kuu käima mingil koolitusel. Nii saab omandada uusi oskusi, teadmisi ja ka laiendada tutvusringkonda. Loominguinimesed on nii lahedad:)

Eile, 6.septembril sai siis sõrm antud keraamikale. Sellel alal olin täiesti puhas leht, olin ainult poesaviga üritanud veidike mängida aga see oli ka kõik.

Esemete valmistamisel tekib selline hasart, mida on raske kirjeldada. Pole siis ime, et mõnel tekibki jäägitu armastus keraamika vastu (nagu mu õel).

Kuigi keraamikakursuse teema oli sügis ja kruusid, andis juhendaja siiski meile vabad käed. Igaüks hakkas vaikselt oma pähetekkinud ideed teostama. Kes tegigi kruuse, kes topse, kes pokaale - tähtis oli ümar vorm ja selle kokkuvormimine üheks.



Mina valmistasin omale jalakeste peal aluse, kus saaks hoida nõudepesuvahendit, kätepesuseepi, švammi ja kõike muud, mis kipub köögis kraanikausi ümber vedelema.


Et eelnevalt näitas juhendaja enda valmistatud esemeid, siis moonide temaatika lummas kõiki. Ka mina kasutasin seda oma aluse peal.



Lõpuks, kui kõigil sai põhitöö valmis, hakati meisterdama seebialuseid. Nüüd vaja veel seebivalmistamise kursusel käia ja siis saab imeilusa komplekti, mida jõulude ajal heale inimesele kinkida.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar