Lehed

teisipäev, 17. veebruar 2015

Kui ise oled modelliks


... enese teadmata ja sulle kingitakse maal, mille peal oled sina ise.

See aasta sünnipäev algas ikka tõelise üllatuskingiga, sest Maila, ületades ajapuudust, viitsimist ja muid talkistusi, tegi mulle kingiks pastellmaali. Ma soovisin küll uut maali, kuid ma ei julgenud sellest isegi unistada, et see sünnipäeval üle antakse. Eelmine portreemaal sai tehtud juba üle 10 aasta tagasi. Tänud Mailale, et oskas mind meeldivalt rabada.

 

Nii tore, et ikka oma käega kingitusi tehakse ega kohkuta sellepärast, et see tehakse inimesele, kes maalida oskab. Alati on tore sellist üllatust saada. Endine toanaaber Ave nägi mind sellisena.


Õelaps Erika broneeris juba aegsasti ateljees seinanurga, sest tahtis kinkida maalikomplekti, mis iseloomustab mind. Kudujana.


Olen oma lapsele kõige lähemaks ja armsaks modelliks. Tore kui ta pingutab samuti tähtpäevade puhul ja tahab portreed teha. Nagu mina muutun ajas, nii muutub ka  mina lapse piltidel.


 



1 kommentaar: