Lehed

reede, 8. november 2013

Muhu tikandi aineline viltimistöö



 Ei oskagi kuidagi teisiti nimetada seda lillemerd, mida mult telliti mantli peale. 



Must mantlike rändas mu töölauale. Tellija soov oli, et lilled oleks nii seljal, taskutel ja ka ühel revääril. Veel oli sooviks, et lillemeri meenutaks Muhu tikandit. Ainest leidus internetist rohkelt.



Mantli viltimine võttis päris kaua aega, sest põhjus oli selles, et kangakude oli hõre ja meenutas bukleekangast. Vilt ei tahtnud kuidagi kinni jääda ja tihedaks muutuda. Kuid tundidepikkuse viltimise tagajärjel võtsid lilled üha loomulikuma ilme.



Aitäh modellile, kes pole kuidagi mantliga seotud :)


6 kommentaari:

  1. Ma ei saa kommentaari jätta... sest ma olen sõnatu! :)Vägev!

    VastaKustuta
  2. Küll on ilus! Just selliseid silmarõõme oleks rohkem vaja üldisesse hall-musta tänavapilti.

    VastaKustuta
  3. Gute-Laune-Mantel. Schön!

    VastaKustuta
  4. Midagi nii vägevat pole ma ammu näinud. Eesti porivärvi sügis kohe nõuab selliseid värvimölluseid pealisriideid.

    VastaKustuta