Lehed

laupäev, 6. veebruar 2016

Kolm lihtsat projekti sõbrapäevaks - ajalehest südamed



Leidsin internetist ühe lihtsamast lihtsama idee kuidas ajalehti ära kasutades saab pusserdada südameid.

Kuna tulemas on sõbrapäev, siis ilus on meeles pidada oma kalleid sõpru ja lähedasi.

Soov oli teha seitse südant, mis eelkõige iseloomustab minu pere kõige lähedasemat ringi - lapsi, meest, vanemaid ja õde.

Samuti on see number minu pundiliikmete arv, kellega tihedalt läbi käin.

Võib-olla selle projekti kõige raskem osa on mõne jaoks ajalehetorukeste keeramine, kuid kui selle liigutuse selgeks saab, siis ei ole selles mitte midagi keerulist. Ajalehest torukeste keeramise videot olen ka varem jaganud, kuid kes ei tea kuidas seda teha, saab veelkord vaadata SIIT


Paberist keeratud südamete jaoks on vaja:

- ajalehest torukesi
- traati
- traaditange
- punast akrüülvärvi / pintslit / punast pihustivärvi
- abivahendina pesulõksu, liimi


Esmalt tuleb traadist lõigata üks jupp. Mina lõikasin 50sentimeetrised jupid.Traadi otsa tuleb lükata pabertoru sedasi, et see oleks üleni kaetud.


Seejärel tuleb traadist painutada süda. Traat tuleb kokku keerutada ja ots peita torukese sisse.


Algab edasi-tagasi mähkimine. Pabertorukesed tuleb muudkui teineteise sisse lükata ja sedasi jätkates saab mõnusasti kogu südameraami ära katta. Kui aga ühendamine ei õnnestu, siis saab ikkagi mähkida, lihtsalt otsad tuleb töö sisse peita.


Kes tahab jätabki südamed sellisteks naturaalseteks, kuid mina tahtsin, et need oleksid punased. Alguses mul kodus polnud pihustivärvi ja siis värvisid südamed punase akrüüliga üle. Hiljem ostsin siiski pihustivärvi ning nendega üle pihustades muutusid südamed ilusaks ning läkivaks.


Kõik. Selline väike nokkimistöö olematu kulutusega. Aga interjööris on need südamed nii ilusad! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar