Lehed

reede, 12. veebruar 2016

Väikesed sõbrannad avasid šokolaadivabriku



Mul on väike sõbranna Inger ja tal on õde Triin. Kord käisid nad mul ateljees külas ja siis ma lõin kõik asjad letti, et hakata koos kaunistama šokolaade. Uskumatu on see, et kui palju nad jõudsid ühe õhtuga omale sõbrapäevaks šokolaade valmistada. Ilmselt see ongi see laste loominguvabadus, kus ei mõelda üle, vaid muudkui tehakse. Täiskasvanutel tekib sageli tõrge, et oiei, ma ei oska, ma ei suuda...


Igatahes mu sõbrannad on oma šokolaadid juba oma sõbrannadele ära jaganud ning saanud palju vaimustavaid kiidusõnu.



Osades koolides tähistati sõbrapäeva reedel, kuid pole ju ka hilja veel praegu koos lapsega mõni maiustus kaunistada, et seda näiteks esmaspäeval või veelgi hiljem oma sõbrale üle anda.


Tore on meeles pidada oma sõpru ja veelgi toredam on koos meisterdada!


1 kommentaar: