Lehed

teisipäev, 23. september 2014

Sügisele vastu

Sügisele

Pärlendavad vihmapisarad
Pihlapuu punavail kobarail
See on sügise kingitus
Päikesekuld jalge all
Pilvesäbrud pea kohal
Sügis ma ei armastanud sind varem
Aga täna ma armastan
Täna imetlen sinu heldeid käsi
Peidad lehtede vahele kuldrenette
Riputad pliidi kohale piparmünti
Kööki tood sooja moosi lõhna
Ja kaminasse õdusalt praksuvad tulekeeled
Tagasi kodukollete ette
Kutsud väsinud rändajad suveteilt
Sa oled suur võlur
Kord naeratad ara päikesekiirena
Paitades viljade punapõski
Kord sajad puhta veena
Poristele treppidele
Ja koputad oma kurba meloodiat aknaile
Aga kui pahandad
Piitsutad kõleda tuulena hirmunud puid
Ja lindudel lahkuda käsid sa kodumailt
Jah täna ma armastan sind
Poetad mu sülle hilise vahtralehe
Mängled puudeladvus
Ja sakutad mind juustest
Me mõistsime teineteist

Sügis oled mu sõber

Maren Toom 1981 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar