Lehed

pühapäev, 12. juuni 2016

MonEril tõi lavale tavatud riided


Reedel oli Rakveres käsitöökonverents Nutikas Käsitöö, mille lõpuosas oli kaks moedemonstratsiooni. Esimeses osas näitas oma rõivaste redisaini Monika Uldrich, keda võib nimetada "põrandaaluseks" disaineriks. Nimelt on tal Rakveres Kurva Kodu teisel korrusel ateljee, kus ta loob kaubamärgi MonEril nime all rõivaid. Seal on neid virnade ja stangede kaupa, mis kokku miksitud ning lahedasti kaunistatud. Käekiri on niivõrd omapärane ja originaalne, et kui mina esimest korda kõike seda ilu nägin, võttis lausa ahhetama.

Ise ta loomulikult ennast väga ei turunda ning teeb seda pigem enda rõõmuks. Nagu ta ütles, et tunneb mõnu loomeprotsessist, et kui see hakkab muutuma äriks ja kohustuseks, siis kaob kõik ilus ära.

Õnneks tõmbas käsitöökonverentsi peakorraldaja Monika oma MonEril´i rõivakollektsiooniga ürituserattasse ja soovitas oma töid ka teistele näidata. Pigem ikka seetõttu, et käsitöös saab taaskaustusega luua täiesti uusi ja väga omapäraseid rõivaid.

Mina sain modellikutse mõne kuu tagasi. Disainerile kirjutasin vastu, et kas ta on ära unustanud, mis mõõdus ma olen. Selle peale ma sain sugeda ja ütluse, et mul on lihtsalt paha tuju :) Võtsin mõned nädalad mõtlemisaegaja  otsustasin, et vaatan siiski riided üle, et ehk asi polegi nii hull. Ja nii ma sattusingi sinna õmblusateljeese. Esmamulje oli nagu oleks astunud suurde riidekappi. Ja ma ei liialda!

Moeetenduse päeval sai enne etteastet pisut mooritud, kuid kui aeg oli rõivaid ette näidata, siis polnud enam aega pabistada. Saalitäis rahvast, kes kõik armastavad ja peavad lugu käsitööst, huilgasid ja plaksutasid Monika disainitud riiete peale. Vastuvõtt oli väga soe ja kõik läks lepase reega.

Aitäh Monikale - oli nii vahva üritus ja tore kogemus! Endal tekkis taas soov ka õmblema hakata ja midagi kokku miksida riietest.

Fotojäädvustuse tegi Ain Liiva.




















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar