Lehed

esmaspäev, 8. august 2011

Unustatud lapitehnika

Käsitöö ja kunstiga käivad asjad hooti. Mingi aeg pühendud millegi valmistamisele teinekord pikemalt, teinekord lühemalt.

Kunagi õmblesin hoolega lapitekke. Mulle väga meeldis see ja ilmselt praegu ka aga hetkel pole mul majas sellist suurt töölauda nagu korteris oli. Valmis olen õmmelnud kümneid lapitekke ja paar tekki on poolikult garderoobis detailidena ootamas kokkuõmblemist.

Vanem laps sättis ennast eelmine nädal täiesti ootamatult laadale. Andis teada - otsigu ma kõik majapidamisest valmis, mida kannataks müüa. Nii saigi jälle kiiruga otsitud igatsugu asju müügiks, muuhulgas koorus voodi tagant ja riiulist kaks lappitekki.

Esimene on 100% taaskasutus - vanadest rõivastest palkmaja tehnikas kokku õmmeldud tekk.


Ilmselt seetõttu, et see oli mu esimene tekk, pole ma raatsinud seda mitte kellelegi kinkida.

Teine tekk on punastes toonides. Mäletan, et šnitti võtsin kuulsa disaineri Kaffe Fassett tekilt.
Kaffe Fassett läheb peale neile käsitööhuvilistele, kes armastavad värve. Tema tehtud ja disainitud tikandid, kudumid, mosaiigid, lapitekid, joonistused, vaibad, kangad jne. need väärivad lihtsalt ahhetust. Nii ilusad asju produtseerib see mees!


Kunagi ma veel hakkan õmblema!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar