Lehed

esmaspäev, 30. mai 2016

Pitsiga tuunitud teksajakk


Ei kujuta ette kui kaua sõbranna teksajakk oleks mul veel riidepuu peal rippunud kui ükskord poleks ta  poolnaljaga iroonilist hääletooni tehes, et ta ootab selle valmimist. Ta tõi selle mulle juba möödunud sügise, kuid võtsin aega tuunimiseks terve talve ja kevade. Kuid paraku aeg läks ja inspiratsiooni ei tulnud lihtsalt peale.


Piisas tema väljaöeldud lausest, mis andis lõpuks tõuke pitsihunnikus sobramiseks. Oli aeg koguda mõtteid, et midagi omavahel kokku sobitada.


Sõbranna puhul on lihtne valikuid teha, ta on hele inimene ja talle passivad õrnad toonid. Seega valge pits ja teksariie sobivad omavahel ja annavad hea kombinatsiooni. Kuna ma siiski ei teadnud, kui palju ma võin kaunistusi peale õmmelda, siis jäi jakk nii nagu jäi.


Lõppkokkuvõttes jäi sõbranna rahule, kuid mina tahan nüüd omale ka sellist. :)











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar