Lehed

esmaspäev, 27. jaanuar 2014

Kõige parem kink on oma kätega tehtud kink


Jõulude eel vaevlesid lapsed mõttega, et mida mulle kinkida. Olen alati öelnud, et lapsed ei pea  vanemate peale oma taskuraha kulutama, et poest ninni-nänni osta. Ikka aja alati olen rõhutanud - tehke midagi ise oma kätega. See jääb mälestuseks.

Olen aegade jooksul alles hoidnud laste meisterdusi. Neid ei ole nii meeletult palju, et võtaksid kusagil riiuli peal tohutult ruumi. Aga kui hea on aastaid hiljem vaadata neid ponnistusi, mida tehti ema meeleheaks.Suurt rõõmu tegi mulle väiksema lapse kingitus jõuludeks - arvuti välise kõvaketta kott, millele on roos peale vilditud. Kotil sees on pehme karvane vooder, mis kaitseb igasugu põrutuste eest.

Möödunud jõuludest jäävad mul meelde kingitused, mis tehti mulle ja mida tegid lapsed teistele.

Näiteks jubevahva kink oli Svetalt, õigemini tema mehe poolt meisterdatud pliiatitops. Nii lihtne ja ilus - jupike puud, pitsi ja paela.


Jõulude eel valasin mõned küünlad vanema tütre jaoks. Tore oli külla minnes need kaasa haarata ja külakostiks pakkuda. Erinevaid ilusaid pokaale soetasime taaskasutuspoest. Peale küünalde ärapõletamist saab sinna uued valada.


Nüüdseks on jõulukraam poodidest peaaegu ära koristatud, kuid mõnest poest saab võileivaraha eest soetada nii ilusaid küünlajalgu. Üks küünlajalg sai salvrätist inglikaunistused ja kaunistab nüüd vanema tütre sõbranna kodu.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar