Lehed

laupäev, 16. november 2013

Sõdurisokid - minu panus


Jõulude eel on ridamisi üleskutseid heategevuseks. Ka on pöördumisi käsitöötegijatele, et kel tahtmist ja energiat midagi oma käega valmistehtut ära anda. 

Nägin Facebookis Naiskodukaitse üleskutset kududa kindaid või sokke. See on juba neljandat aastat toimuv projekt, kus kahesajale Afganistaanis ja mujal välismissioonidel viibivatele Eesti kaitseväelastele kingitakse jõuludeks isetehtud, villased, rahvusmustrites häid soove sisaldavad sõrmkindad või sokid! Soojad villased esemed peaksid leidma koha kingipakis. 


Mõtlesin mõnda aega ja otsustasin, et kui aega saan, siis ehk koongi. Materjali on ju küll ja sokikudumine käib lihtsamalt kui mõne peene kirikinda kudumine. Otsustavaks sai siiski naisorganisatsiooni, millesse ma kuulun, kaasalöömine. 

Nii valmisid minu poolt kahed suured sokid. Loodan, et neid hakkavad kandma tugevad mehed, kes oma välismissiooni edukalt lõpuni teenivad. 

Soki sisse peidan jõulusoovi kodusest Eestist!


Lisainfo:
https://docs.google.com/forms/d/1xshfY4idLNtP0KD1lwdKjRC8MLwH4meF1nuQ5IZsLPk/viewform

3 kommentaari:

  1. Mul on nii hea meel, et mu käsitöösõbrad sellest aktsioonist osa võtavad. Iluilusad on su sokid. Nüüd tean neid KV poolt vastu võttes tuttava pilguga paitada.

    VastaKustuta
  2. Oh kui lahe, et sa seal komisjonis. Kindlasti näed palju ilusaid töid:)

    VastaKustuta
  3. Komisjoni pole miskit. Lihtsalt mina KV esindajana võtan asjad vastu.

    VastaKustuta